Milyen szóróajándék vethető be?

Nem szabad egyetlen cégnek sem figyelmen kívül hagyni, hogy egyes eszközökkel az adott vállalkozást, annak szolgáltatását vagy akciós termékeit hirdetni, reklámozni lehet. Ekkor jön a képbe a szóróajándék, amelyiknek a célja nyilvánvaló. Ez a fent említett dolgok mellett, a figyelemfelkeltésre is alkalmazható. Nem is vitatható hát, hogy a szóróajándék mennyire hatékony lehet, amikor az ügyvezető szeretné, hogy a célközönsége valamire jobban figyeljen.
Persze érdemes szem előtt tartani, hogy a nagyon hivalkodó megoldások nem célravezetők, mert könnyedén szélsőséges érzelmeket válthatnak ki a célközönség tagjaiból. A marketing szakemberek szerint a jó szóróajándék taktika alapja a lassú víz, partot mos elv. Azonban ez nem lehet mindig a legbiztosabb terv.
A szakértők gyakran döntöttek már nagyon merész szóróajándék ötletek mellett, amelyek igenis elképesztő sikert hoztak. Persze a mérleg másik nyelvén ott vannak azok, a szintén hajmeresztő, de félre sikerült ötletek, amik végül egyáltalán nem segítették a céget célba érni. Ezért jól meg kell fontolni a választást.